21 dagar kvar!

Nu räknar vi dagar!!! 21 dagar kvar till BF! helt otroligt vad tiden går fort, snart är vi en familj :) De här kommer att bli den absolut bästa sommaren i mitt liv!
 
Har nyss ätit frukost på balkongen med systeryster och rolig som hon är så har hon nu däckat på min soffa, tror hon va lite trött ;) om ett tag får jag även besök av Fina Liselotte, de va allt för länge sen vi sågs så vi tyckte de va dags för en kaffe :)
 
Midsommar va förövrigt riktigt bra, ogillar dock fulla människor som ska diskutera på fyllan men de gick bra ändå. man ska inte ta en full människa på allvar enligt mig, de är bara att skratta bort de! fick även en fin solbränna, nu ser jag ut som mig själv och inte som nån blek svensk ;)
 
hoppas alla hade en lika fin helg som jag hade:)
 
Puss på er <3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR