Leende!

Va med syster på stan idag och de va fan rena pesten! hade så himla ont i fötterna och benen efteråt så jag trodde jag skulle svimma, är väldigt trött på svullnaden nu, jag får inte på mig ett par vanliga skor längre, jag måste ha tofflor hela tiden vilket inte är de vackraste:/ haltar när jag går så jag ser ut som en gammal tant! Men snart är de över, kan inte föreställa mig hur de kommer att bli men de kommer bli fantastiskt, de vet jag!

Imorgon ska vi på kontroll hos barnmorskan, och jag måste återigen ta upp hur svullen jag är, har svullnat mer nu sen sist jag va där och har gått upp nästan 3kg på 2 veckor, bara vätska!! helt sjukt! stödstrumpor är bara och glömma för i slutet på dagen så är jag så svullen om mina knän så jag knappt kan böja benen! tycker de är så hemskt! ååååh va jag klagar!! men deal with it!! När ni ser mig så har jag ändå ett leende på läpparna;)

Är tacksam över att jag har en sambo som masserar mina fötter och ben nästan varje dag iallafall! Den bäste!!

midsommar närmar sig med stormsteg, bara en vecka kvar! tänkte försöka få håret färgat innan så man är lite fräschare iallafall :)

nu ska jag tigga massage av min andra hälft :)

Tjiiiing <3





DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR