Vacker och smal!

Har städat och tvättat hela dagen och sen tog jag en promenad till kvantum vilket va ganska jobbigt, höfterna har börjat ta fruktansvärt med stryk, men men! Nicklas mötte mig där så jag behövde inte gå tillbaka :)
Kom hem och gjorde middag och så blev de hallon och blåbärspaj till efterrätt! sjuuuuukt gott va de!
 
Har kanske börjat inse att de är dags och ta de liiite lugnt, men de är så svårt, jag kan fan inte sitta still!!! måste göra nått nästan hela tiden. Har alltid varit en rastlös människa och jag tror de har blivit ännu värre nu! men de är väl bättre att jag gör nått än och bara ligger hemma och klagar DYGNET runt! men jag kanske klagar iallafall haha!
 
jag tröstar mig med att de snart är över :) och tröstar mig med att jag kommer bli vacker och smal en vacker dag igen ;)
 
nu ska jag tigga massage av världens bästa sambo!
 
Puuuusss!
 


Fanny
2012-06-20 | 20:24:33 » http://fannyizabelle.blogg.se/

haha ;) även fast ja ha svårt att röra mig redan nu har ja svårt att inte göra något, rastlösheten kryper snabbt inpå en ;)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR