Ny Blogg!

Äntligen är jag tillbaka på blogg.se har inte skrivit här på hur länge som helst och mycket va ändrat, så jag har fått hjälp att designa ALLT av Fanny. Hon är så sjuuukt duktig, jag är galet nöjd över resultatet :) Gå in och läs hennes härliga blogg fannyizabelle.blogg.se. klart läsvärd!

Kommer att stänga ner den andra bloggen så fort så möjligt!

Vad gör alla på midsommar?! jag vill veta!

Jag vet iallafall vad vi ska göra, vi åker upp till Nicklas föräldrar med Fanny och Björn och hänger. Dom bor vid vattnet och har ett underbart ställe ute i "skogen". Skulle inte byta de mot en äcklig hemmafest. Vi kommer få de fantastiskt bra. Och jag är så himla glad som har en till gravid med mig så jag inte känner mig utanför ;)

jag va och köpte färg och penslar idag så jag ska måla några fjantiga tavlor till barnrummet med massa färger och galenskaper! hoppas de blir bra:)

Idag har jag energi!!!!
WHOOHOOO!










DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR