tänker och tänker!

De som känner mig vet att jag är jävligt duktig på att munhugga! Jag säger ALLTID de jag tänker på vilket inte alltid är så himla bra för andra människor, men kan folk inte ta att jag är jag så tycker jag att dom inte behöver tilltala mig överhuvudtaget. Är medlem i en sida på facebook och tände till på en brud som satt och skrev skit om hennes sambo som bara den, och då reagerade jag och sa att jag tyckte de va fel att hon öste skit över honom då här på internet, de är inte shysst. Då säger hon till mig att jag ska inte säga nått om jag inte vet ett skit, HAHA! asså snälla, varför skriver man något sånt om hon blir sur när någon kommenterar, då tycker ju jag att hon kan hålla de där för sig själv om man inte får ha åsikter!
 
tycker människor över lag ska tänka på vad man skriver på facebook om man inte vill ha folks åsikter!
Herregud!! Helt sjukt! skriver ni nått så förvänta er inte alltid positiva kommentarer!
 
Människor är byggd olika på både insidan och utsidan, alla har rätt till sina åsikter och tankar!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR